loading...
وبسایت رسمی حسن کلهر
تبلیغات
طراحی بهترین های گرافیک




صفحه اصلیسفارش طراحیلیست قیمت هانمونه کارهاارتباط با ما



KALHOR بازدید : 149 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بر اساس گفته یکی از اعضای مدیریت تیم توسعه نرم افزار شرکت ماکسون، نرم افزار Cinema 4D به صورت گسترده در تولید جلوه های ویژه موشن گرافیک فیلم Oblivion مورد استفاده قرار گرفته است. این فیلم در ژانر علمی تخیلی و توسط جوزف کاسینسکی کارگردانTRON:Legacy ساخته شده است. یکی از مدیران اصلی فضاسازی این فیلم، برادلی مانکوویتز که قبلا هم با کاسینسکی در پروژه TRONکار کرده بود، برای این فیلم مجموعه ای از هنرمندان باتجربه Cinema 4D را گرد هم آورد تا حجم بالای محتوی دیجیتال مورد نظر را تولید کنند.

پاول باب مدیرعامل دفتر آمریکایی ماکسون اظهار داشت :" ماکسون از این که تیم طراحی Oblivion نرم افزار ما را برای ایجاد صحنه های موشن گرافیک پیچیده و بدیع فیلم کاسینسکی استفاده کرده به خود می بالد. نتیجه کار بسیار شگفت انگیز بوده است."

 مانکوویتز می گوید سرعت و دقت Cinema 4D باعث افزایش کیفیت کل کار شد و به تیم کمک کرد تا میز نور ویکا یکی از مهمترین عناصر دیجیتالی فیلم را که بسیار تکرار می شود، تولید کند. این میز که از 4 صفحه نمایش تشکیل شده است دارای یک نقشه برای مانیتور کردن موقعیت Bubbleship، وسیله نقلیه هلیکوپتری شکل جک هارپر، قهرمان فیلم، که با آن به زمین سفر می کند، Scav، وسیله نقلیه بیگانگان و ربات های آنها، نشان دهنده وضعیت سوخت و سلامت سفینه، یک مانیتور که وضعیت جمع آوری آب را مشخص می کند و یک نشان دهنده وضعیت هوا و پیش بینی آن است. تمامی نمایشگرهای موجود بر روی دیگر وسایل نقلیه فضایی نیز توسط Cinema 4Dساخته شده اند.

 مانکوویتز همچنین گفته است :" Cinema 4D برای ساخت جلوه های گرافیکی روی میز نور که با صدا مرتبط بودند بسیار کمک کرد. سرعت و امکانات MoGraph (یکی از ماژولهای برنامه برای ساخت موشن گرافیک( در ساخت پیش نمایش ها برای کاسینسکی و اجرای سریع آنها با دقت بالا طوری که قبلا در هیچ کدام از نمونه فیلم های مشابه دیده نشده بود، بی نظیر بود. هیچ ابزاری مانند Cinema 4Dبرای ساخت موشن گرافیک بهینه نشده است."

 


دیوید لواندوفسکی یکی از مسئولین تیم کار با Cinema 4D اضافه می کند، بسیاری از اجزای سه بعدی فیلم در این نرم افزار مدلسازی شده اند و سپس با استفاده از Adobe After Effects به صحنه اضافه شده اند. بسیاری از این اجزا در میز نور به کار رفته اند. نقشه های آب و هوا و مولکول DNA هارپر از این جمله اند. او می گوید :" حتی برای جلوه های گرافیکی دو بعدی و تخت نیز رابط کاربری Cinema 4Dبسیار قدرتمند و قابل اتکاست و حتی با یک نفر و یا یک تیم کوچک می توان انیمیشن های مورد نظر را تولید کرد."

ناوارو پارکر یکی دیگر از اعضای تیم کار با Cinema 4D  است. او می گوید :" یکی از مهمترین زوایای کار سینمایی این است که کارگردان امکان انتخاب داشته باشد. تعاملی بودن ابزار MoGraph به ما اجازه داد تا به سرعت تعداد زیادی از نمونه های مولکولی را انیمیت کنیم تا کارگردان بتواند از میان آنها انیمیت مورد نظر خود را برای نهایی سازی انتخاب کند."

منبع : Maxon

برچسب ها cinema 4d"film " Oblivion ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
چک کردن وضعیت مسنجر یاهو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پشتیبانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 5,886